اطلاعاتی در مورد تردمیل
گن مردانه
Show all

یک روش ساده برای لاغری

یک روش ساده برای لاغری

یک روش ساده برای لاغری

یک روش ساده برای لاغری

یک روش ساده برای لاغری 

راههای بسیاری برای لاغری و سریع تر لاغر شدن توسط متخصان تغذیه و مربیان ورزشی ارایه میگردد که در این بین یکی از راه ها و شیوه هایی که برای لاغری مورد استفاده میگردد نوشیدن آب است.مربیان ئرزشی نوشیدن آب در حین تمرین وبعد از تمرین ورزشی را راهی برای سریع تر سوزاندن چربی ها و از بین بردن سموم در بدن میدانند.

حال در زیر به بیان مختصری درین باره میپردازیم:

یکی از روشهای ساده برای لاغری سریع نوشیدن آب است.خود را به نوشیدن آب عادت دهید. به جای خوردن تنقلات پرچرب و پرکالری بین وعده های اصلی غذا به سراغ نوشیدن آب بروید. نوشیدن آب نه تنها به سلامتی بدن کمک می کند بلکه برای لاغری دور کمر نیز مؤثر است. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

از خوردن سوپ های پرچرب خودداری کنید. پس از آماده شدن سوپ آن را در یخچال بگذاردی تا خنک شود در این حالت چربی موجود روی سوپ جمع می شود و شما می توانید چربی آن را با قاشق گرفته و کنار بگذارید.

-یکی دیگر از تکنیکهای موثر در لاغری سریع جایگزین کردن سبریجات به جای غذاهای پرچرب است.رژیم سبزیجات و میوه را کم کم شروع کنید! اگر قبلاً سبزیجات و میوه در برنامه غذائی تان چندان جائی نداشته پس بهتر است مصرف آن را در مقادیر کم آغاز کنید.آنها را جایگزین غذاهای پرچرب کنید.

-برنامه ورزشی تان را با برنامه ورزشی اعضاء خانواده هماهنگ کنید. شما ورزش کردن را به منظور کاهش وزن تان انجام می دهید در حالی که فرزندانتان این کار را برای تفریح و حفظ سلامتی شان انجام می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.